Agencja Opiekun

REKLAMACJE

OPIEKUN nieustannie doskonali swoje standardy dostosowując się do potrzeb Klientów.

Reklamację możesz zgłosić samodzielnie w wybrany przez siebie sposób: drogą pocztową, telefoniczną, mailową lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na dole strony.

OPIEKUN niezwłocznie rozpatrzy przesłane przez Ciebie zgłoszenie i odpowie nie później niż w terminie 30 dni od przesłania reklamacji. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe w tym terminie zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.  

Zgłaszając reklamację poprzez formularz reklamacyjny lub maila wyrażasz zgodę na odpowiedź mailową. 

NAPISZ DO NAS

ul. Łagiewnicka 54/56
budynek B
91-463 Łódź

ZADZWOŃ DO NAS

+48 733 808 780

WYŚLIJ DO NAS WIADOMOŚĆ

reklamacje@agencjaopiekun.pl

Skontaktuj się z nami